ניהול עמודים עסקיים בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות

התוכן הוא המלך

אנחנו כותבים בנשמה, עוד הרבה לפני שהיה פייסבוק. אנחנו באמת מתייחסים לתוכן כאל מלך, ואנו מאמינים שהעמוד העסקי שלכם בפייסבוק הוא המגזין הפרטי שלכם, ערוץ אינטראקטיבי, ישיר וייחודי ביניכם ובין העוקבים והלקוחות שלכם. החשיבה בהפקת התוכן היא חשיבה עיתונאית;  אילו אייטמים קורים במציאות העסקית שלי ואיך אני מתרגם אותם לפוסטים מעניינים עבור הגולשים שלי.

בעידן בו החשיפה האורגנית בפייסבוק נמצאת בירידה, האתגר הוא פעם אחת להפיק את התוכן הנכון ופעם שנייה, לייצר עבורו מקסימום חשיפה. להשקיע שעות או כסף בהפקת תוכן מבלי שיש לו חשיפות – זו דוגמא לניהול לא מאוזן של העמוד.

אנו מנהלים עמודים עסקיים עבור מספר מותגים ועסקים, כשהתהליך עובר בין כמה נקודות:

  • בניית אסטרטגיית תוכן בעמוד לפי מטרות הלקוח והתקציב שבאפשרותו להשקיע.
  • הפקת התוכן יחד עם הלקוח - הבנה של העסק, עולמות הידע, ובניית תמהיל תוכן שילווה מבנית את הפקת התוכן בעמוד. אנחנו שואלים את השאלות הנכונות, מוצאים את האייטמים המעניינים בעסק, ומתרגמים אותם לפוסטים תוך יצירת תמהיל תוכן מגוון.
  • בניית קמפיינים לקידום הפוסטים - תוך איזון בין עלות הפקת התוכן ועלות הפצתו. אנו בונים מספר קהלים, חמים וקרים, ומקדמים בקמפיינים את התוכן לקהלים הרלוונטיים.

חשוב להדגיש את היתרון בשיווק דיגיטלי 360 שלקוחותינו נהנים ממנו

כשאנו מפיקים למשל מאמר לאתר,  המאמר מקודם גם בפייסבוק. גולשים שמגיעים מהפייסבוק לקריאת המאמר “נצבעים” ומטורגטים מחדש לטובת קמפיינים עתידיים הן בפייסבוק והן בגוגל.

למידע בנוגע לניהול קמפיינים בפייסבוק ובלינקדאין – לחצו כאן

צרו עמנו קשר למידע נוסף!